مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی درسا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی درسا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing)

بازاریابی-برونگرا-(Outbound-Marketing)
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing)

بازاریابی برونگرا (Outbound Marketing) یک روش بازاریابی است که در آن تلاش می شود برای جذب مشتریان حجمی از پیام های تبلیغاتی، فراهم کردن اطلاعات و محتواهای تبلیغاتی و ارسال آنها به مشتریان و کاربران پتانسیل صورت گیرد. در این روش، شرکت ها و برندها از ابزارهای مختلفی مانند تلویزیون، رادیو، پوسترها، بروشورها، ایمیل ها و تماس های تلفنی استفاده می کنند.

هدف اصلی بازاریابی برونگرا، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است. در این روش، شرکت ها و برندها با تولید محتواهای تبلیغاتی و فراهم کردن آنها به مشتریان، سعی در تحریک احساسات و علاقه مخاطبان به محصولات خود دارند. برای انجام این کار، شرکت ها و برندها به دنبال بازاریابی هایی مانند تبلیغات تلویزیونی، رادیویی، تبلیغات در روزنامه و مجلات، پوسترهای تبلیغاتی و بروشورها هستند.

به عنوان مثال، در تبلیغات تلویزیونی، شرکت ها و برندها از بازیگران و هنرمندان معروف برای تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند تا افراد بیشتری را به سمت خود جذب کنند. یکی از معایب بازاریابی برونگرا، هزینه های بالای آن است. برای تولید محتوای تبلیغاتی و استفاده از رسانه های تبلیغاتی، شرکت ها و برندها باید مبالغ بالایی را هزینه کنند.

با وجود معایب آن، بازاریابی برونگرا هنوز هم یکی از روش های مهم بازاریابی است که برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش محصولات استفاده می شود. با توجه به تکنولوژی های جدید و ظهور رسانه های اجتماعی، شرکت ها و برندها به سمت بازاریابی داخلی (Inbound Marketing) هم روی آورده اند که در آن تلاش می شود با ایجاد محتواهای جذاب و مفید، مخاطبان را به سمت خود جذب کنند.

در نهایت، با توجه به اینکه بازاریابی برونگرا و بازاریابی داخلی هر دو مزایا و معایب خود را دارند، بهتر است شرکت ها و برندها برای جذب مشتریان جدید، از ترکیبی از این دو روش استفاده کنند.

مرتبط نوشته ها

عصاره-برند-چیست؟-آشنایی-با-روح-یک-برند
دیجیتال مارکتینگ

عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند

ارزش-پیشنهادی-برند-Brand-Value-Proposition
دیجیتال مارکتینگ

ارزش پیشنهادی برند Brand Value Proposition

جایگاه-برند-چیست؟-جایگاه-یابی-برند-چگونه-انجام-می‌شود؟
دیجیتال مارکتینگ

جایگاه برند چیست؟ جایگاه یابی برند چگونه انجام می‌شود؟

چند-اشتباه-رایج-در-درک-مفهوم-برند-و-برندسازی
دیجیتال مارکتینگ

چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی

برند-چیست؟-چرا-به-سراغ-برندسازی-می‌رویم؟
دیجیتال مارکتینگ

برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی می‌رویم؟

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-اینترنتی-(Internet-Marketing)

بازاریابی اینترنتی (Internet Marketing)

بازاریابی-ایمیلی-یا-ایمیل-مارکتینگ-(Email-Marketing)

بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

dorsa

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی درسا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.