مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی درسا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی درسا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

فریمیوم یا رایگان‌پایه چیست؟

فریمیوم-یا-رایگان‌پایه-چیست؟
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

فریمیوم یا رایگان‌پایه چیست؟

فریمیوم یا رایگان‌پایه، یک روش کسب و کار است که در آن یک کالا مانند نرم‌افزار، رسانه، بازی یا خدمات وب به صورت رایگان ارائه می‌شود ولی برای دسترسی به امکانات جانبی مانند امکانات ویژه، خدمات بیشتر، یا نمایش بهتر نرم‌افزار از کاربر درخواست پرداخت می‌شود. این روش کسب و کار به ویژه در کسب و کارهای اینترنتی با هزینه جذب مشتری کم، کارایی مناسبی دارد.

مدل کسب و کار فریمیوم به کاربران اجازه می‌دهد از ابزارهای پایه‌ای یک نرم‌افزار، خدمات رایگان استفاده کنند و در عین حال خدمات پیشرفته‌تر یا افزوده‌ها را به صورت پولی در اختیار کاربران قرار دهند. این مدل درآمدی برای شرکت‌ها که از آن استفاده می‌کنند، خدمات ساده و ابتدایی را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا آنها را امتحان کنند و در عین حال خدمات پیشرفته‌تر یا افزود های را به صورت پولی در اختیار کاربران می‌گذارند. این مدل درآمدی برای شرکت‌ها مزایایی همچون جذب مشتریان بیشتر، افزایش فروش، افزایش درآمد و افزایش اعتبار را به همراه دارد.

استفاده از مدل فریمیوم در بسیاری از بازی‌ها، برنامه‌ها و خدمات بسیار ساده بوده است. قبل از اجرا و استفاده از آنها باید حق خرید را پرداخت می‌کردید. اما با گسترش اینترنت و برنامه‌های موبایلی، توقعات مشتریان و عادت‌های آنها به شکل دراماتیکی تغییر کرده است. آنها اکنون ترجیح می‌دهند ابتدا از خدمات رایگان استفاده کنند و سپس در صورت نیاز به خدمات پیشرفته‌تر و یا افزوده‌ها پرداخت کنند.

مدل فریمیوم در بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند LinkedIn، Dropbox، Spotify و… مورد استفاده قرار گرفته است و به دلیل مزایایی که دارد، به عنوان یکی از مدل‌های درآمدی محبوب در کسب و کارهای اینترنتی شناخته می‌شود.

برچسب ها: بازی هی دیپریمیوم چیستتکنیک فریمیومکلش چیستمدل درامدی فریمیوم

مرتبط نوشته ها

عصاره-برند-چیست؟-آشنایی-با-روح-یک-برند
دیجیتال مارکتینگ

عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند

ارزش-پیشنهادی-برند-Brand-Value-Proposition
دیجیتال مارکتینگ

ارزش پیشنهادی برند Brand Value Proposition

جایگاه-برند-چیست؟-جایگاه-یابی-برند-چگونه-انجام-می‌شود؟
دیجیتال مارکتینگ

جایگاه برند چیست؟ جایگاه یابی برند چگونه انجام می‌شود؟

چند-اشتباه-رایج-در-درک-مفهوم-برند-و-برندسازی
دیجیتال مارکتینگ

چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی

برند-چیست؟-چرا-به-سراغ-برندسازی-می‌رویم؟
دیجیتال مارکتینگ

برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی می‌رویم؟

نوشته‌ی بعدی
کاربرد-رپورتاژ-آگهی-چیست؟

کاربرد رپورتاژ آگهی چیست؟

کدام-استراتژی-در-بازاریابی-بیشتر-موثر-است؟

کدام استراتژی در بازاریابی بیشتر موثر است؟

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

dorsa

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی درسا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.