مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران

رپورتاژ آگهی در درسا

رپورتاژ آگهی در درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) می تواند روزانه هزاران کاربر اینترنتی را به صورت غیر مستقیم با کالاهای عرضه شده و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار شما آشنا نماید، موجب افزایش بازدید از سایت و در نتیجه افزایش درآمد شما شود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری یک نوشته در راستای آگاهی بخشی در ارتباط با یک کالا و یا خدمات است که می تواند به صورت غیر مستقیم خواننده نوشته را به خرید کالا و یا استفاده از خدمات ترغیب نماید. معمولا رپورتاژهای که صرفا با هدف آگاهی بخشی و پاسخ دهی به سوالات و نیازهای کاربران اینترنتی و با کمترین اشاره های تبلیغاتی منتشر می گردند، در مقایسه با رپرتاژهای صرفا تبلیغاتی بازخوردهای بیشتر و بهتری را برای به کسب و کار به دنبال دارند.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو چقدر است؟

رپورتاژ آگهی در درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) می تواند کاربران اینترنتی که با سایت، کالا و خدمات شما آشنایی ندارند را به صورت غیر مستقیم با سایت، کالا و یا خدمات شما آشنا نموده و موجب افزایش بازدید از سایت شما شود که این خود مهمترین محرک برای تقویت سئو سایت شما بشمار می رود. شایان ذکر است محتواهای منتشر شده در قالب رپورتاژ آگهی در مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) با هدف قرار گرفتن در رتبه های برتر موتورهای جستجوگر ( گوگل، بینگ، یاندکس و … ) توسط یک تیم متشکل از بهترین متخصصان و کارشناسان سئو سایت ( تیم آقای سئو ) مورد بهینه سازی قرار خواهد گرفت.

چطور می توانیم در درسا رپورتاژ آگهی منتشر نماییم؟

شما عزیزان در صورتی که علاقه مند هستید که رپورتاژ آگهی خود را علاوه بر سایت درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) در بیشتر از ده مجله اینترنتی دیگر و با ثبت بک لینک فالو در داخل محتوا ها منتشر نمایید، می بایست از طریق ثبت سفارش در سایت دیجیتال هلدینگ ( هولدینگ رسانه های دیجیتال فارسی ) اقدام به این مورد نمایید.

قوانین انتشار رپورتاژ آگهی در درسا :

  1. محتواهای تکراری که پیشتر در سایت های دیگر منتشر شده اند در درسا منتشر نخواهند شد.
  2. نوشته های صرفا تبلیغاتی، خبری، سیاسی، اجتماعی، انتقادی و حادثه ای در درسا منتشر نخواهد شد.
  3. محتواها و تصاویر مرتبط با تبلیغات کالاها، خدمات و سایت های غیر مجاز در قوانین کشور ایران در درسا منتشر نخواهند شد.
  4. مطالبی که در آنها از الفاظ رکیک، توهین، تهمت، افترا به اشخاص، سازمان ها، ارگان ها و … استفاده شده باشد در درسا منتشر نخواهد شد.