مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران

خرید بک لینک با کیفیت از درسا

خرید بک لینک با کیفیت از درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) می تواند موجب افزایش اعتبار سایت شما نزد موتورهای جستجوگر (گوگل، بینگ، یاندکس و … ) و نمایش نوشته ها و محصولات سایت شما در رتبه های بالاتر نتایج آنها، در نتیجه افزایش بازدید و فروش سایت شما عزیزان شود.

بک لینک چیست؟

هنگامی یک سایت به سایت دیگری، لینک ورودی می دهد در حقیقت یک بک لینک ساخته شده است. برای مثال چنانچه کاربران از طریق کلیک بروی نام سایت شما در سایت مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) بتوانند مستقیما وارد سایت شما شوند، یک بک لینک از نام سایت شما در سایت مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) ساخته شده است.

اهمیت خرید بک لینک با کیفیت از درسا در افزایش بازدید از سایت؟

بک لینک از دو جنبه می تواند موجب افزایش بازدید سایت شما شود. در مرحله اول کاربران می توانند از طریق کلیک بروی لینک موجود وارد سایت شما شوند و در مرحله دوم هر چه تعداد بک لینک سایت شما بیشتر باشد، موتورهای جستجو متوجه اهمیت نتایج سایت شما را در رتبه های بالاتر به کاربران پیشنهاد خواهند داد و این موجب افزایش بازدید سایت شما خواهد شد.

بک لینک های منتشر شده در سایت درسا از چه نوع هستند؟

بک لینک های منتشر شده در مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) از نوع سایت واید ( Site Wide ) هستند یعنی بک لینک ها در کلیه صفحات داخلی سایت و به صورت گسترده به نمایش گذاشته خواهند شد.

بک لینک های خریداری شده از درسا در کدام بخش سایت قرار می گیرند؟

بک لینک های منتشر شده در سایت مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) در بخش وبگردی این رسانه قرار می گیرند و در کلیه صفحات داخلی سایت ( نوشته ها، دسته بندی ها، برچسب ها، بایگانی ها، نتایج جستجو، نویسندگان و … ) یعنی در حداقل بیشتر از 1000 صفحه اینترنتی در ستون کناری صفحات دسکتاپ و در پایین کلیه صفحات موبایل قرار خواهند گرفت.

نحوه ثبت سفارش خرید بک لینک چگونه است؟

امتیاز انتشار بک لینک در مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) در اختیار دیجیتال هلدینگ ( هولدینگ رسانه های دیجیتال فارسی ) می باشد و شما از طریق ثبت سفارش در بخش خرید بک لینک دیجیتال هلدینگ می توانید درخواست ثبت بک لینک در بخش وبگردی مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) را داشته باشید.

در سایت دیجیتال هلدینگ شما عزیزان علاوه بر امکان ثبت سفارش خرید بک لینک با کیفیت از درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان )، امکان ثبت سفارش خرید بک لینک از ده ها سایت اینترنتی دیگر به صورت رپورتاژ آگهی ( تک صفحه یا Single Page )، در تمام صفحات یک سایت خاص ( گسترده در سایت یا Site Wide ) و یا به صورت پکیجی با قیمت مناسب تر ثبت نمایید.

چه بک لینک های داخل سایت درسا قابلیت انتشار دارند؟

در صورتی که محتوا سایت، نوشته ها و یا محصولاتی که قصد گرفتن بک لینک برای آنها دارید مخالف قوانین کشور ایران نباشد، مانعی برای انتشار بک لینک برای سایت شما در مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) وجود نخواهد داشت.