مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران

تبلیغات بنری ارزان و پر بازده در درسا

تبلیغات بنری ارزان و پر بازده در درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان )، در بیشتر از هزاران صفحه اینترنتی در بالاترین رتبه موتورهای جستجوگر ( گوگل، بینگ، یاندکس و … ) می تواند بهترین جایگاه برای معرفی سایت، اپلیکیشن، محصولات و یا خدمات شما عزیزان به ده ها هزار بازدیدکننده ای باشد که از این مجله اینترنتی بازدید می نمایند.

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، تصاویر ثابت و یا متحرکی هستند که در بالا، پایین، بخش های کناری و یا در بین محتواهای یک سایت به نمایش گذاشته شده و به صورت مستقیم سایت، خدمات و یا محصولات یک کسب و کار را به بازدیدکنندگان آن سایت معرفی می نمایند. مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) با بیشتر از هزاران محتوا جذاب و خواندنی در رتبه های برتر موتورهای جستجوگر، با بیشتر از ده ها هزار بازدیدکننده، بهترین جایگاه برای انتشار تبلیغات بنری مرتبط با کسب و کار شما عزیزان می باشد.

تبلیغات بنری در سایت درسا در کدام بخش ها منتشر می شوند؟

  1. صفحه اول سایت
  2. سمت راست کلیه صفحات سایت به جز صفحه اصلی
  3. سمت چپ کلیه صفحات سایت به جز صفحه اصلی
  4. بالا منو اصلی تمام صفحات سایت
  5. بالا صفحه تمام نوشته ها
  6. بعد از پاراگراف اول تمام نوشته ها
  7. بعد از پاراگراف دوم تمام نوشته ها
  8. پایین صفحه تمام نوشته ها

تاثیر تبلیغات بنری در سئو سایت چیست؟

تبلیغات بنری ارزان و پر بازده در درسا علاوه بر این که به صورت مستقیم بازدیدکنندگان این مجله اینترنتی را با سایت، محصولات، خدمات و کسب و کار شما آشنا خواهند نمود، به صورت غیر مستقیم نیز از طریق بک لینک فالو دریافتی موجب افزایش بازدید سایت و یا اپیلیکیشن شما خواهد شد و امتیاز سئو سایت شما را افزایش خواهد داد.

نکات لازم در طراحی بنرهای قابل انتشار در درسا چیست؟

  • سایز و ابعاد بنر باید مطابق با اندازه های اعلامی باشد.
  • بنر باید از نظر رنگ بندی کیفیت مطلوبی را دارا باشد.
  • در طراحی بنر باید حتما از فونت ها و اندازه های استاندارد استفاده شود.
  • موضوع بنر باید با موضوع سایتی که به آن لینک داده می شود و آگهی مرتبط باشد.
  •  موازین قانونی، عرفی و شرعی کشور ایران باید در طراحی بنر مد نظر قرار گرفته شده باشد.

کدام تبلیغات بنری در سایت درسا نمایش داده نخواهند شد؟

به طور کلی محصولات یا خدمات غیرقانونی بر اساس قوانین کشور ایران قابل تبلیغ در مجله اینترنتی درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) نمی باشد و کلیه آگهی ها باید دارای مجوز تبلیغات از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند. ( وظیفه اخذ مجوزهای مرتبط با نمایش آگهی و تبعات قانونی عدم احراز و یا اتمام مهلت آن مستقیما بر عهده آگهی دهنده می باشد. )

نحوه سفارش بنر تبلیغاتی در درسا چگونه است؟

شما عزیزان جهت ثبت درخواست تبلیغات بنری ارزان و پر بازده در درسا ( مجله ای برای فارسی زبانان ) باید به سایت دیجیتال هلدینگ ( هولدینگ رسانه های دیجیتال فارسی ) مراجعه نمایید. در دیجیتال هلدینگ شما می توانید جایگاه تبلیغات، هزینه و مدت زمان انتشار آگهی خود را به راحتی انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.