مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی درسا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی درسا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی همکاری محور (افیلیت مارکتینگ / Affiliate Marketing)

بازاریابی-همکاری-محور-(افیلیت-مارکتینگ--Affiliate-Marketing)
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی همکاری محور (افیلیت مارکتینگ / Affiliate Marketing)

بازاریابی همکاری محور یا افیلیت مارکتینگ (Affiliate Marketing) یک روش بازاریابی در اینترنت است که در آن یک شخص یا شرکت محصولات خود را از طریق شبکه های بازاریابی به بازاریابانی که به عنوان همکاران شناخته می شوند، معرفی می کند. همکاران بازاریابی محصولات مربوطه را به مشتریان خود ارائه می دهند و در صورت فروش، مبلغی از فروش به عنوان کارمزد به همکاران بازاریابی پرداخت می شود.

در این روش بازاریابی، شرکت هایی که می خواهند محصولات خود را به فروش برسانند، با شبکه های بازاریابی همکاری می کنند تا با ارائه محصولات خود به شبکه، از بازاریابان حرفه ای استفاده کنند. با این کار شرکت ها می توانند هزینه های بازاریابی خود را به حداقل برسانند، زمانی که همکاران بازاریابی موفق به فروش محصولات می شوند، شرکت ها تنها مجبور به پرداخت کارمزدی به همکاران بازاریابی هستند.

این روش بازاریابی برای هر دو طرف بسیار مفید است؛ شرکت ها می توانند با استفاده از همکاران بازاریابی، به فروش بیشتری دست یابند و همکاران بازاریابی نیز می توانند با تبدیل شدن به معرف شرکت ها، درآمد خود را افزایش دهند.

برای شروع فعالیت در این روش بازاریابی، همکاران بازاریابی نیاز دارند تا با شرکت هایی که محصولات خود را به فروش می رسانند، همکاری کنند. برای این کار همکاران بازاریابی می توانند از شبکه های بازاریابی مختلف استفاده کنند. این شبکه ها برای ارائه خدمات به همکاران بازاریابی از کلیه بخش های بازاریابی (از جمله پرداخت کارمزد به همکاران بازاریابی، پیگیری فروش، ارائه ابزارهای بازاریابی و غیره) پشتیبانی می کنند. همچنین، با استفاده از شبکه های بازاریابی، همکاران بازاریابی می توانند به طور مستقیم با شرکت هایی که می خواهند محصولات خود را به بازار عرضه کنند، تماس بگیرند.

در نهایت، بازاریابی همکاری محور (افیلیت مارکتینگ) یکی از روش های کارآمد در بازاریابی در اینترنت است که برای همکاران بازاریابی و شرکت هایی که محصولات خود را به بازار عرضه می کنند، مزایای قابل توجهی دارد. این روش بازاریابی به همکاران بازاریابی این امکان را می دهد که بدون نیاز به سرمایه گذاری اولیه، درآمد خود را افزایش دهند و برای شرکت ها نیز این امکان را فراهم می کند که با استفاده از بازاریابان حرفه ای، به فروش بیشتری دست یابند.

مرتبط نوشته ها

عصاره-برند-چیست؟-آشنایی-با-روح-یک-برند
دیجیتال مارکتینگ

عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند

ارزش-پیشنهادی-برند-Brand-Value-Proposition
دیجیتال مارکتینگ

ارزش پیشنهادی برند Brand Value Proposition

جایگاه-برند-چیست؟-جایگاه-یابی-برند-چگونه-انجام-می‌شود؟
دیجیتال مارکتینگ

جایگاه برند چیست؟ جایگاه یابی برند چگونه انجام می‌شود؟

چند-اشتباه-رایج-در-درک-مفهوم-برند-و-برندسازی
دیجیتال مارکتینگ

چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی

برند-چیست؟-چرا-به-سراغ-برندسازی-می‌رویم؟
دیجیتال مارکتینگ

برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی می‌رویم؟

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-تلفنی-(Telemarketing)

بازاریابی تلفنی (Telemarketing)

بازاریابی-ترویج-فرهنگ-(Cultural-Marketing)

بازاریابی ترویج فرهنگ (Cult-tural Marketing)

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

dorsa

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی درسا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.