مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران مرکز تعمیر سامسونگ در تهران
مجله اینترنتی درسا
رپورتاژ آگهی
تبلیغات بنری
بک لینک
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مجله اینترنتی درسا
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران مرکز تعمیر ال جی در تهران

بازاریابی انبوه (Mass Marketing)

بازاریابی-انبوه-(Mass-Marketing)
تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در تهران

بازاریابی انبوه (Mass Marketing)

بازاریابی انبوه (Mass Marketing) به عنوان یکی از روش‌های بازاریابی سنتی، به معنی استفاده از روش‌های گسترده و گوشه‌گیرانه جهت تبلیغات و فروش محصولات و خدمات به تمامی مخاطبان یک بازار است. در این روش، شرکت‌ها برای رسیدن به هدف خود، از تبلیغات در رسانه‌های جمعی و انبوه، مثل تلویزیون، رادیو یا روزنامه استفاده می‌کنند. این روش در گذشته بسیار موثر بوده است، اما با توسعه فناوری و تغییرات در رفتار مصرف‌کنندگان، باعث کاهش اثربخشی آن شده است.

یکی از مشکلات اصلی بازاریابی انبوه این است که هیچ توجهی به نیازهای خاص و گوناگون مخاطبان نمی‌شود و به صورت عمومی و گسترده، برای تمامی مخاطبان تبلیغات صورت می‌گیرد. به همین دلیل، تبلیغات این روش برای بسیاری از مخاطبان بی‌اثر خواهد بود و توسط آنها نادیده گرفته می‌شود.

از طرف دیگر، در بازاریابی انبوه، هزینه تبلیغات بسیار بالاست، زیرا شرکت‌ها برای تبلیغات خود به رسانه‌های بزرگی مانند تلویزیون و رادیو نیاز دارند. همچنین، این روش بسیار زمان‌بر است و شرکت‌ها باید زمان و هزینه بسیاری را صرف تبلیغات و تحقیقات بازاریابی کنند.

به همین دلیل، روش‌های بازاریابی جدیدی مانند بازاریابی هدفمند (Targeted Marketing) و بازاریابی ویدئویی (Video Marketing)، جایگزین روش بازاریابی انبوه شده‌اند. در بازاریابی هدفمند، شرکت‌ها با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده در مورد مشتریان خود، تبلیغات خود را به صورتی طراحی می‌کنند که به نیازهای خاص و گوناگون هر مشتری پاسخ دهد. این روش، به محضر بازاریابی شخصی (Personalized Marketing) نیز شناخته می‌شود.

بازاریابی ویدئویی نیز یکی دیگر از روش‌های بازاریابی جدید است که با استفاده از ویدئو، شرکت‌ها به مخاطبان خود پیام می‌رسانند. این روش، به دلیل جذابیت و قابلیت یادآوری بالای ویدئو، بسیار موثر و محبوب شده است.

در نهایت، می‌توان گفت با توجه به تغییرات در رفتار مصرف‌کنندگان و پیشرفت فناوری، روش‌های بازاریابی جدیدی پدیدار شده‌اند که بسیار بهتر از روش بازاریابی انبوه، به نیازهای مخاطبان پاسخ می‌دهند. به همین دلیل، شرکت‌ها باید با استفاده از روش‌های جدید، تلاش کنند تا با مخاطبان خود به‌طور مؤثری ارتباط برقرار کنند.

از طرف دیگر، در بازاریابی انبوه هنوز هم می‌توان از این روش استفاده کرد، اما باید به نیازهای جدید مخاطبان پاسخ داد و با توجه به توانایی خود، برای تبلیغات خود از رسانه‌های مناسب و بازدهی استفاده کرد.

مرتبط نوشته ها

عصاره-برند-چیست؟-آشنایی-با-روح-یک-برند
دیجیتال مارکتینگ

عصاره برند چیست؟ آشنایی با روح یک برند

ارزش-پیشنهادی-برند-Brand-Value-Proposition
دیجیتال مارکتینگ

ارزش پیشنهادی برند Brand Value Proposition

جایگاه-برند-چیست؟-جایگاه-یابی-برند-چگونه-انجام-می‌شود؟
دیجیتال مارکتینگ

جایگاه برند چیست؟ جایگاه یابی برند چگونه انجام می‌شود؟

چند-اشتباه-رایج-در-درک-مفهوم-برند-و-برندسازی
دیجیتال مارکتینگ

چند اشتباه رایج در درک مفهوم برند و برندسازی

برند-چیست؟-چرا-به-سراغ-برندسازی-می‌رویم؟
دیجیتال مارکتینگ

برند چیست؟ چرا به سراغ برندسازی می‌رویم؟

نوشته‌ی بعدی
بازاریابی-آفلاین-(Offline-Marketing)

بازاریابی آفلاین (Offline Marketing)

شرکت-سهامی-عام

شرکت سهامی عام

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، از سرویس reCAPTCHA Google حریم خصوصی و شرایط استفاده استفاده کنید.

dorsa

سئو و بهینه سازی سایت : آقای سئو

کلیه حقوق مجله اینترنتی درسا متعلق به دیجیتال هلدینگ است.

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • مد و زیبایی
    • مد و لباس
    • آرایش و زیبایی
  • دانش و مهارت
    • علم و تکنولوژی
    • آموزش و یادگیری
    • دیجیتال مارکتینگ
    • آموزش زبان های خارجه
  • ورزش و تفریح
    • سرگرمی و دانستنی
    • ورزش و تناسب اندام
    • گردشگری و کمپینگ
  • جامعه و زندگی
    • فرهنگ و هنر
    • اقتصاد و حقوق
    • سلامت و پزشکی
  • توسعه فردی
    • مدیریت و کارآفرینی
    • موفقیت و مثبت اندیشی
  • کالا و خدمات
    • معرفی خدمات
    • نقد و بررسی کالا
  • رپورتاژ آگهی
  • تبلیغات بنری
  • خرید بک لینک
  • قوانین و مقررات

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دیجیتال هلدینگ است.